یورو ۲۰۲۰| روز بیست و یکم؛ فینالیست دوم کیست؟

11:11 - 16 تير 1400
کد خبر: ۷۳۹۳۵۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مرحله نیمه نهایی یورو ۲۰۲۰ امشب به پایان رسیده و فینالیست دوم این تورنمت مشخص خواهد شد.

- رقابت‌های فوتبال یورو ۲۰۲۰ از روز جمعه ۲۱ خرداد در سراسر اروپا آغاز شد. دور گروهی یورو ۲۰۲۰ پس از ۱۳ روز به پایان رسید و تیم‌ها پس از استراحتی کوتاه دور حذفی را استارت زدند. در دور یک هشتم و یک چهارم پس از نبرد‌هایی جذاب، ۴ تیم در یورو باقی ماندند تا در نیمه نهایی با یکدیگر پیکار کنند.

در روز نوزدهم یورو ۲۰۲۰، دور یک چهارم پایانی با به پایان رسید و ۴ تیم نیمه نهایی (ایتالیا، اسپانیا، انگلیس و دانمارک) معرفی شدند.

در روز بیستم یورو ۲۰۲۰، دور نیمه نهایی رقابت‌ها در ورزشگاه ومبلی لندن آغاز شد و ایتالیا و اسپانیا دررقابتی جذاب به مصاف هم رفتند.

نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه‌ها نیفتاد، اما در نیمه دوم ۲ بازیکن یوونتوسی نتیجه را رقم زدند. دقیقه ۶۰ فدریکو کیه زا با یک شوت زیبا اونای سیمون را مغلوب کرد و ایتالیا پیش افتاد. در دقیقه ۸۰ آلوارو موراتا کار را به تساوی کشاند و دو تیم پس از تلاش در ۱۲۰ دقیقه، با ضربات پنالتی برنده را تعیین کردند. ایتالیایی‌ها با پنالتی‌های خوب خود توانستند از اشتباهات اسپانیا بهره ببرند و خود را اولین فینالیست یورو ۲۰۲۰ بنامند.

نیمه نهایی یورو ۲۰۲۰: ایتالیا یک (۴) – (۲) یک اسپانیا | گل‌ها: فدریکو کیه زا (۶۰) برای ایتالیا و آلوارو موراتا (۸۰) برای اسپانیا

ضربات پنالتی:

ایتالیا: (مانوئل لوکاتلی)، آندرا بلوتی، لئوناردو بونوچی، فدریکو برناردسکی، جورجینیو

اسپانیا: (دنی اولمو)، جرارد مورنو، تیاگو آلکانترا، (آلوارو موراتا)

یورو ۲۰۲۰| روز بیست و یکم؛ فینالیست دوم کیست؟

امشب ساعت ۲۳:۳۰ تیم‌های انگلیس و دانمارک رو در روی هم قرار می‌گیرند تا دومین فینالیست یورو ۲۰۲۰ هم مشخص شود. دانمارک خط حمله قدرتمندی دارد و در این تورنمت ۱۱ گل به ثمر رسانده است، از طرف دیگر انگلیس بهترین خط دفاع یورو را دارد و در ۵ بازی قبلی هیچ گلی دریافت نکرده است.

نیمه نهایی یورو ۲۰۲۰: انگلیس – دانمارک | چهارشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۰ | ساعت ۲۳:۳۰ | ورزشگاه ومبلی لندن | انگلیس



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *